Fastigheter, förskola och hundlöp

Veckan som gick bestod bland annat av tre uppdrag för olika fastighetsbolag, varvat med ett hejdundrande event för 80 förskollelärare. En bortglömd målgrupp som pga av en felaktig elfakturering plötsligt stod med ett oväntat ekonomiskt överskott, vilket satsades på utbildning på Plevnagården i vackra sörmland.
Därefter var jag tillbaka i Stockholm och Lidingö, inbjuden igen av min kund Fabege med framgånsgrika VDn Christian Hermelin vid rodret.

Christian är som många andra resultatinriktade chefer svag för racing, men denna gång bestod teamaktiviteterna av tävlingssegling. Arrangerad och ordnad av ytterligare en av mina kunder Skogshem och Wijk och Fazer konferens. Mange Olsson var även med och inspirerade till stordåd.

Återvände på söndagen till samma fantastiska anläggning för att tillsammans med Johan debutspringa i Hundlöpet. Årets roligaste tävling. 10 km med hund. Nästa år kompletteras tävlingen med 5 km Skallgång för de som inte vill springa. Lyxigaste tävlingen hitintills med start och målgång i snygga uteloungen på Skogshem och Wijk.

Jag och Wilma sprang i mål som snabbaste tjejer och belönades med en stor påse hundkex.

Kolla in www.hundlopet.se och var med nästa år. Störtskön tävling i fantastisk miljö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0