Academy of excellence


I torsdags var det premiär på Café Opera för Academy of Excellence. Projektet för entreprenörer och företagsledare som vill ta det stora steget till tillväxt. Therese Albrechtson (bild) och Gustaf Oscarson har jobbat som små blå för att hitta utbildare, mentorer och sponsorer.
På scen fanns bland andra David Lega, Kicki Theander, Douglas Roos, Bert Karlsson och ingen mindre än min ungdomsidol Jan Carlzon (bäst på scen) här med proffsiga roliga albert som får ordna mina egna event.

Jag är ansvarig för en av de 9 tillväxtnycklarna (Framgånsgrika team) och min utbildning drar igång om en knapp månad. Det var en rolig tillställning "Växa 2010" som kickade igång hela programmet. Mi Ridell såg till att det blev guldkant på festen och jag träffade massor av nya sköna människor. Bland annat sportagenterna Erik Möller och Peter Häggström (bild nedan) som var intresserad inte bara av olika former av samarbete utan också att så småningom signa min son. Skratt.

Någon som vi verkligen skrattade mycket med denna kväll var Margareta Grönvall Event manager på Nordea. Ser fram emot att även få träffa henne igen snart.
Läs gärna mer om projektet på: www.academyofexcellence.se Kanske känner du någon som skulle vara intresserad av att delta i Sveriges första riktiga utbildning för tillväxtföretagere? Hör av dig till Therese och Gustaf då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0